Excellentflex pagina inhoud

Veel gestelde vragen

ExcellentFlex heeft veel gestelde vragen voor jou verzameld over de Flexwrapp; de app waarin je je gewerkte uren schrijft, loonstroken inziet en je je beschikbaarheid kan opgeven.

De link doet het niet meer, wat nu?

Het toevoegen van ExcellenFlex op je Flexwrapp geschiedt via een uitnodigings-email van ExcellentFlex met daarin een link die je moet aanklikken. Deze link kan je maar 1 keer gebruiken.  Als je de link hebt geactiveerd, dan kun je de Flexwrapp gewoon openen. Mocht ExcellentFlex niet toegevoegd zijn als ‘bureau’ stuur dan een mail naar office@excellentflex.nl.

Ik krijg de melding ”Vraag het bureau om je baan in de Flexwrapp beschikbaar te maken”?

De Melding ”Vraag het bureau om je baan in de Flexwrapp beschikbaar te maken” kan je negeren. Dit betekent dat wij nog geen school hebben toegevoegd. Als je bent ingepland zullen wij de ‘baan/school’ zo spoedig mogelijk in de Flexwrapp toevoegen. Over het algemeen is aan het eind van de dag dat je hebt ingevallen de baan/school zichtbaar in je Flexwrapp. Wij streven ernaar dit in ieder geval dezelfde week gereed te hebben. Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan een mail naar office@excellentflex.nl.

Ik heb voor het eerst gewerkt en kan mijn uren nog niet declareren. Wil je mijn school erin zetten?

Zodra je contract in orde is kunnen wij je scholen/banen in de Flexwrapp zetten. Het komt geregeld voor dat we het loonheffingsformulier nog missen of een kopie van de voor- en achterkant van het indentiteitsbewijs waardoor we het contract nog niet in orde kunnen maken. Het is dan pas mogelijk om de school waar je hebt ingevallen zichtbaar te maken in de Flexwrapp. Wij vragen je dan zo spoedig mogelijk alle benodigde gegevens aan ons te mailen office@excellentflex.nl.

Ik kan de school waar ik vorige week gewerkt hebt niet terugvinden in de Flexwrapp.

De scholen van afgelopen weken staan bij beëindigde banen.

Ik heb mijn uren maandag al ingediend en kan nu de uren van vandaag niet meer indienen, wat nu? 

Nadat je uren ingediend zijn kan je de uren zelf helaas niet meer aanpassen. Je kan het beste een mail sturen naar office@excellentflex.nl.

Ik ben mijn reiskosten vergeten in te voeren, wat nu?

Nadat je de declaratie ingediend hebt, kan je de reiskosten zelf helaas niet meer toevoegen. Je kan het beste een mail sturen naar office@excellentflex.nl.

Ik heb bij de reiskosten alleen enkele reis ingediend. Kan dit nog aangepast worden?

Nadat je de declaratie ingediend hebt kan je de reiskosten zelf helaas niet meer aanpassen. Je kan het beste een mail sturen naar office@excellentflex.nl.

Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website. Meer informatie hierover vind u op onze cookie instellingen pagina.

OK